torek, 1. januar 2013

DIY: Jar for 2013

Živjo!
Upam, da ste vsi lepo praznovali silvestrovo. :)
Ko sem brskala po fotografijah po spletu sam dobila idejo:


(vir: tumblr)

In to se mi je zdela čudovita ideja, zato sem jo morala hitro uresničiti. Evo tukaj je izdelek, ki je še prazen kakopak, ampak mislim in upma, da bo 31. decembra 2013 že precej poln.


Naj bo leto 2013 res čudovito!

4 komentarji:

  1. Živjo :). Pravkar odkrila tvoj blog in mi je super, ker jih zelo rada berem tukaj na blogspotu, ampak jih je žal tako zelo malo, ki bi me zanimali.. Tvoj pa mi je zanimiv..
    In ja, tale zadevica s skodelico v katero zbiraš listke.. Tudi jaz bom poskušala letos s tem, mi je tudi fuuul dobra ideja :)..
    No lepo se imej, veliko piši, pa mogoče kaj pokukaj na moj blog ;)...

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo :)
    Najlepša hvala za komentar in me veseli, da ti je všeč. :)
    Na tvoj blog bi z veseljem pogledala, če bi le vedela kam... Pošlji mi link in bom! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res super ideja, tale Jar for 2013! Bom definitivno poskusila tudi sama :) Si lahko sposodim idejo za svoj blog? :)
    Vse lepo v 2013 in veliko čudovitih listkov :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja lahko. :)
      Hvala za lepe želje in enako tudi tebi! :)

      Izbriši